First Steps

Witajcie!

Chciałabym powitać was oficjalnie na moim pierwszym blogu. Możecie zwracać się do mnie Jiyun lub Choi ewentualnie używać zestawienia tych dwóch, czyli Jiyun Choi. Jest to mój pseudonim, którego będę używała, podpisując się pod postami.

Jestem z rocznika '01 i chodzę do 2 klasy liceum na profil humanistyczny z rozszerzeniem z polskiego, angielskiego, WOS-u i historii. Moim hobby jest malarstwo, pisanie oraz taniec, poza tym kocham muzykę, filmy i seriale, czytanie książek, anime, k-dramy. Interesuje się językiem angielskim oraz koreańskim. Z tym drugim wiąże się moje zamiłowanie nie tylko do kpopu, ale i całej Korei Południowej. Poza tym jestem osobą, która ma bzika na punkcie organizacji, ogromnych ilości herbaty oraz kokosowego zapachu. Od pewnego czasu jestem zafascynowana nauką, dowiadywaniem się nowych rzeczy, zdobywaniem różnych umiejętności.

Pewnie zadacie sobie pytanie: "czemu postanowiłaś założyć bloga?". Otóż odpowiedź jest następująca. Od jakiegoś czasu wkręciłam się w to całe robienie estetycznych notatek, organizacje czasu, a także w sukcesywną naukę. Zauważyłam, że oprócz mnie jest bardzo duża ilość osób, która także się tym interesuje np. ze względu na bardzo wymagającą pracę, studia czy szkołę średnią. Dlatego też po długich rozmyśleniach na ten temat w końcu zabrałam się za stworzenie miejsca, gdzie umieszczę różne wskazówki dotyczące szkoły, nauki. Będę tu publikowała motywacyjne posty dla osób takich jak ja, czyli tracących po jakimś czasie zapał. Oprócz tego znajdą się tu tłumaczenia różnych piosenek, filmów, słówka do nauki. Nie owijając w bawełnę, ten blog będzie miksem produktywnej nauki, gdzie także od czasu do czasu pojawią się posty, które będą stanowiły od tego odskocznię. Mam nadzieję, że tak jak ja będziecie dzielić się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i wspólnie stworzymy strefę nauki, czyli Study Zone. 

Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie oraz mój pomysł ciepło w krąg blogerów, a także iż będziecie zadowoleni z informacji, które tutaj znajdziecie. 

Do zobacznia wkrótce.
Wasza Jiyun Choi.

Komentarze